MINI Manager

VACATURE: MINI Manager | Dordrecht | 40 uur fulltime

Ben jij een gepassioneerd autoliefhebber, heb je ervaring in de automotive branche en sta je graag aan het roer van een gedreven team? Als dat zo is, dan is de rol als MINI Manager bij MINI Dubbelsteyn misschien wel de kans waar je op wacht!

 

Als MINI Manager ben je de drijvende kracht achter één van de best presterende MINI vestigingen van het land. Je krijgt de kans om je passie voor MINI modellen om te zetten in resultaten terwijl je leiding geeft aan een team van enthousiaste en gedreven collega’s. Je werkt nauw samen met het managementteam om verkoop- en service-doelen te bereiken en te overtreffen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de indeling van de showroom, het beheer van de voorraad, de verkoopplannen en het creëren van een positieve werkomgeving voor je team.

De rol als MINI Manager omvat o.a. het volgende:

  1. Leiderschap en Teammanagement: Je bent verantwoordelijk voor het motiveren en leiden van een team van verkopers. Je zorgt ervoor dat iedereen in het team zijn of haar best doet en bijdraagt aan ons succes.
  2. Verkoopstrategie: Je ontwikkelt en implementeert een strategie om de verkoop van MINI modellen te stimuleren. Dit doe je niet alleen, maar samen met onze directie en de Sales Managers van MINI Nederland. Ook bespreek en bewaak je met hun de ontwikkeling in onze verkoopaantallen en targets.
  3. Voorraadbeheer: Je beheert de voorraad van onze MINI modellen. Je zorgt ervoor dat er altijd genoeg modellen in onze showroom staan en zorgt ervoor dat we altijd een aantrekkelijke selectie van MINI modellen beschikbaar hebben voor onze klanten.
  4. Klanttevredenheid: Onze slogan luidt “Join the Family”, dus het is belangrijk dat we dit ook op onze klanten overdragen. Klanten met een glimlach de deur uitsturen en benaderbaar zijn is heel belangrijk voor ons.
  5. Marketing en Promotie: Samen met ons marketingteam denk je mee over creatieve marketingstrategieën en acties om de zichtbaarheid van ons als dealer te vergroten en de verkoop te stimuleren.
  6. Rapportage: Je rapporteert regelmatig aan onze directie. Onze lijntjes zijn kort, dus binnenwandelen en sparren over ideeën is meer dan normaal bij ons. We willen namelijk allemaal dezelfde wedstrijd winnen!

 

Verantwoordelijkheden:

  • Leiding geven aan het MINI-team en zorgen voor effectieve communicatie en samenwerking.
  • Opstellen van verkoopstrategieën en ervoor zorgen dat deze worden behaald.
  • Beheren van de voorraad, inclusief inkoop en verkoop van MINI modellen.
  • Monitoren van de klanttevredenheid en zorgen voor een hoog niveau van service.
  • Ontwikkelen van marketingstrategieën om de verkoop en naamsbekendheid te stimuleren.
  • Trainen en coachen van medewerkers om hun prestaties te verbeteren.
  • Schakelen met directie en verantwoordelijken binnen MINI Nederland omtrent prestaties, cijfers en plannen

 

Functie-eisen:

  • Je hebt aantoonbare ervaring in de automotive branche, bij voorkeur met het merk MINI.
  • Je beschikt over uitstekende leiderschaps- en communicatievaardigheden.
  • Je hebt een sterke analytische en probleemoplossende blik op situaties.
  • Je bent resultaatgericht en in staat om doelstellingen te behalen en te overtreffen.
  • Je bent een harde werker en houdt van een geintje (Ja, er wordt veel gelachen bij Dubbelsteyn!);
  • En natuurlijk ben je een teamspeler met een passie voor auto’s en klanttevredenheid.

 

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende leidinggevende functie bij een toonaangevende MINI dealer;
  • Een enthousiast en jong team;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een MINI van de zaak die je ook privé mag rijden;
  • Een competitief salaris;
  • 24 vakantiedagen;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Een inspirerende en dynamische werkomgeving;
  • En natuurlijk dagelijks werken in een nieuwe showroom met de tofste MINI modellen.

 

Wil jij onze prestaties naar een hoger niveau tillen? Dan kijken wij ernaar uit om jouw sollicitatie te ontvangen. Mail jouw CV en motivatie naar maurice.hazelebach@dubbelsteyn.nl. Je krijgt van ons binnen een dag reactie.

2 vestigingen. 130 collega’s.

Openheid. Eerlijkheid. Kwaliteit. Daar staat ons team voor. Met 130 collega’s, verdeeld over 2 vestigingen, zijn we harder gegroeid dan ooit. Hierdoor kunnen wij op elk front de markt aanvliegen. Sales, Aftersales, Marketing, Administratie, Wascentrum. Bij ons is iedereen even waardevol, want alleen samen komen wij tot de ultieme klantervaring. Jonge en enthousiaste collega’s zetten zich hier elke dag voor in en zorgen dat onze uitdagende doelstellingen telkens weer gehaald worden. Wil jij onderdeel zijn van onze familie? Solliciteer op deze vacature en misschien word jij onze nieuwe collega. Join the Family!

IMPRESSIE

JOIN THE FAMILY!

Wil jij deel uitmaken van deze familie? Solliciteer dan direct door je C.V. en motivatie te sturen naar maurice.hazelebach@dubbelsteyn.nl en wie weet nodigen we je uit voor een eerste kennismaking!